Zorggroep Tuinzigt

Bent u cliënt bij ons en heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens?

Uiteraard proberen wij u de juiste zorg te leveren. Als u als cliënt ontevreden bent, dan horen wij het graag zo snel en volledig mogelijk. Bespreek het dan met onze medewerkers. Vindt u dit moeilijk en bespreekt u het liever in vertrouwen, dan kunt u naar een van onze vertrouwenspersonen gaan.

Is uw klacht nog niet goed opgelost?

Als u na deze gesprekken nog altijd het gevoel heeft dat uw klacht niet goed is opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris Traghetto. Deze klachtenfunctionaris is onafhankelijk en zal samen met u de klacht proberen op te lossen.

Als het in samenwerking met Traghetto nog altijd niet is opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie voor de Zorg (de contactgegevens en procedure vindt u op de site van De Geschillencommissie Zorg). Zorggroep Tuinzicht is hiervoor aangesloten bij die geschillencommissie.

Contact

Meer informatie opvragen of een afspraak maken?

Neem vrijblijvend contact met ons op door op de knop hiernaast te klikken en ons contactformulier in te vullen!
Contact